I 50 migliori anelli è anelli di nozze di u 2021 | Strategistu

Ogni pruduttu hè sceltu indipindente da l'editore (ossessionatu). Ciò chì cumprate cù i nostri ligami pò guadagnà una cumissione.
Quandu si tratta di ghjuvelli ligati à u matrimoniu, l'anelli di fidanzamentu diventanu spessu u focu di l'attenzione, ma i anelli di nozze ùn devenu micca esse ignorati. Dopu tuttu, "Questa hè a sola parte di u matrimoniu chì vi guarderete ogni ghjornu per un longu, assai tempu." Jennifer A., ​​coproprietaria di Greenwich Street Jewellers, un rivenditore di famiglia in u centru di New York hà dettu Jennifer Gandia. Laurel Pantin, direttore di u stilu di InStyle, ricumanda di trattà un anellu di nozze cum'è "un ghjuvellu chì ti piace" è quandu hè purtatu solu, "ùn hà micca necessariamente u so anellu di fidanzamentu cusì bè", hà dettu. "Pocu portu u mo anellu di fidanzamentu dopu chì mi maritaghju, allora hè bella d'avè una banda chì mi piace".
A stilista sposa Gabrielle Hurwitz spessu prevene à i clienti di ùn sceglie micca un anellu di nozze solu perchè hè pupulare, ancu s'ellu "pò esse veramente tentatore", hà dettu. "U to anellu di nozze ùn hè micca solu un simbulu di u vostru amore è impegnu per a vostra coniuge, hè ancu un ghjuvellu chì portate ogni ghjornu." U persunale di e relazioni publiche Danielle Gadi (Danielle Gadi) accunsentì: "Ùn solu perchè hè in moda, O cumpratelu perchè pudete vedelu nantu à ogni ragazza" It 'in Instagram ".
Hurwitz hà suggeritu di cunsiderà "sì avete a tendenza à aduprà ghjuvelli più raffinati o più persunalizati in a vostra vita d'ogni ghjornu" è hà dettu chì duvete ancu cunsiderà u vostru modu di vita. "Se site assai attivu, avete bisognu di una banda più durable", hà dettu. Chistu pò significà chì l'anelli di metallo puru in oru bassu-caratu cum'è 10K o 14K sò menu preziosi ma più durevuli (è à prezzu ragiunevuli). A certificazione GIA Adrianne Sanogo (Adrianne Sanogo) hà dettu chì, se vulete veramente una petra preziosa, a curruzzione o a curruzzione ponu furnisce una prutezzione massima, è duvete evità l'usu di "qualsiasi durezza Mohs di 7 o menu Gemme Soft" cum'è opale, tanzanita o morganita. Gemologu è cofundatore di a Black in Jewelry Coalition. "Perchè hè un anellu chì purtarete è tenite caru per tutta a vita, a gemma o materiale chì sceglite deve esse durevule".
L'adattamentu è u cunfortu sò ancu fattori estremamente impurtanti. "Sempre perseguite stile è qualità, ma mai cumprumette in cunfortu", hà dettu u stilista, designer è cullettore di gioielli Jill Heller. "Quandu l'anellu ùn hè micca adattatu, hè evidente è ùn pare micca bellu". Ella hà dettu, u direttore creativu di Catbird, Leigh Batnick Plessner, hà sottolineatu a capiscitura "se u vostru anellu pò esse ridimensionatu cù u tempu - in caso contrario, aghjustate L'impurtanza di" grande dimensione ", cum'è l'anelli di eternità, chì di solitu ùn ponu micca esse ridimensionati. "Forse avete avutu figlioli o assai cornflakes - o i dui - ma i vostri ditte cambianu cù u tempu." Maura Brannigan, redattore in capu di Fashionista.com prevene chì u tempu deve esse cunsideratu. "U mo maritu è ​​aghju decisu di pruvà a nostra banda u ghjornu più caliente di l'estate, cum'è New York City quandu sudate in shorts", disse Brannigan. "Dopu un pranzu assai goffu, e nostre mani anu gonfiatu cum'è marshmallows in u microondas", quandu anu pigliatu a banda una o duie settimane prima di u matrimoniu, "ovviamente - ovviamente! - a nostra banda ùn face micca. Adatta; Pensu chì a dimensione di u mo maritu hè troppu grande per duie o trè dimensioni cumplette ", hà dettu. «I risultati sò grandi. Avemu mandatu un sustitutu à tempu, ma per piacè pruvate à misurà a vostra taglia in un clima chì hè più cunsistenti cù a temperatura media ".
Nanzu, più di 20 amanti di gioielli è prufessiunali, da cuncettori è rivenditori à collezionisti è bloggers, anu spartutu e so prime scelte è cunsiglii saggi (persunali è prufessiunali) da cunsiderà quandu anu acquistatu l'anellu di nozze perfettu.
Amy Elliott, un editore cuntributore di a publicazione di cummerciu di ghjuvelli JCK, hà dichjaratu chì "Stone & Strand hè assai adattatu per e spose accessibili" ghjuvelli, cum'è questu stile squisitu, magru di Bambù. Preferisce i ghjuvelli "almenu 14K d'oru", ancu se l'oru bassu-caratu pò esse attrattivu per via di u prezzu o di a durabilità. Trinity Mouzon Wofford, u cofundatore di a marca di salute superfood Golde, hà sceltu l'oru 10K per u so anellu di fidanzamentu, un travagliu persunalizatu da u designer di Londra Jessie Harris. "Hè un giallu più dolce cà 14K, dunque hè sottile, adattatu per ogni tipu di metallu, è hè più accessibile da pruduce", hà dettu. "Ùn avemu micca assai budgetu, allora avemu adupratu duie gemme di famiglia è appena aghjurnatu i paràmetri. Grazie à u novu virus di a corona, simu impegnati dapoi più di un annu è mezu, è ùn possu ancu dimenticà quantu hè andatu bellu ".
Elliott hà dettu chì l'anelli unisex o fluidi di genere è e dimensioni inclusive (infine) sò diventati temi più grandi in u mondu di a gioielleria. Elliott hà dettu chì Automic Gold hè in "prima linea" per fà chì l'esperienza di shopping di anelli di nozze sia accessibile à tutti. "U ghjuvellu deve furnisce campioni finu à a taglia 16 per i clienti à pruvà, in particulare anelli di nozze", hà dettu Elliott. "Questu hè per tollerà a forma di u corpu, ma ancu per ricunnosce chì i bisogni di shopping ring da a cumunità transgénero sò più suttili cà a tipica coppia in stile cis". I anelli di nozze in oru riciclatu 14K di Automic Gold varianu in grandezza da 2 à 16, cumpresu quartu è mezu. Una taglia. Disponibile in duie forme (curve classiche, o avanguardia, industriale à tagliu pianu), cinque finiture, quattru culori metallichi (giallu familiare, oru rosatu è oru biancu, più oru di champagne frescu) è quattru larghezze. Ci hè ancu parechji stili cù gemme da sceglie, cum'è una cinghia arcubalenu cù smeraldi è zaffiri multi-culore, o una lunetta in forma industriale cù gemmi di a vostra scelta. Ci hè più di dece scelte.
Jenny Klatt, cofundatrice di a marca di gioielli Jemma Wynne, hà dettu chì ella è a so cofundatrice Stephanie Wynne Lalin "ùn ponu micca resistere à a bella finitura d'oru fiorentina fatta da a nostra cara amica Carolina Bucci", cum'è questu stilu slanciatu, in particulare cuncepimentu Bucci Affordable . (Vale à dì: un anellu grossu più pesante cù finitura fiorentina hè 1.612 $). A finitura unica presenta assai scintillu senza alcuna gemma. Colpendu l'oru cù un strumentu di punta di diamante, ammaccature sfaccettate permanenti sò furmate nantu à a superficia, resultendu in un effettu spumante è riccu di texture.
Bruce hè una di e prime marche create da u cunsultante di moda Lauren Caruso per bande minimaliste, ligeramente maschili. U prezzu di l'anelli 14K varieghja - questu anellu Barnes hè una di l'opzioni più accessibili, ma u stile pò esse finu à quattru cifre - è hà spessu linee scultore sottili. "Hè stupendu chì un anellu d'oru classicu possa tante direzzioni sfarenti", hà dettu Jess Hannah Révész, fundatore è designer di gioielli J. Hannah è Ceremony.
Inutile, Catbird hà ricevutu molta attenzione, soprattuttu per opzioni più accessibili. A marca interna di u rivenditore basatu in Brooklyn "hè sempre una grande risorsa per e coppie chì ùn volenu micca passà assai soldi", hà dettu Elliott, ancu s'ella hà dettu chì anu ancu "travagliu di cuncepimentu di prima classe" più caru . "Da geniuses cum'è Satomi Kawakita, Wwake, Kataoka, Sofia Zakia è Jennie Kwon. Marion Fasel hè l'autore di ottu libri nantu à i ghjuvelli è u fundatore di L'Aventurina. Ricumanda oru 14K senza gemme. "Se vulete mantene sottu 500 $, Catbird hà qualchì grande banda in questa fascia di prezzu", Per esempiu, stu stile di larghezza media.
Fasel, Plessner, è celebrità è sposa stilista Micaela Erlanger tutti suggerenu chì Mateo sceglie relativamente accessibili 14K o 18K stili, cù o senza diamanti, cumprese anelli sottu 500 $, cum'è questu slender design d'oru.
L'autore è u cunsultante di gioielli Beth Bernstein piace a serie di stampa di petali d'oru 14K di Kaylin Hertel, chì hè ispirata da stampe di kimono giapponesi. Ci hè parechje forme è larghezze sfarenti da sceglie, alcune cù diamanti. Ella disse chì questi mudelli eranu "sottili è profondamente incisi in a banda".
Se cercate un "anellu di matrimoniu abbastanza accessibile, senza genere", Caruso raccomanderebbe questu anellu Ashley Zhang, chì hè leggermente curvatu, in gran parte piattu di forma è moderatu in larghezza. Hè dispunibule in oru 14K, oru rosatu o platinu, à un prezzu di 480 USD, 18K d'oru o platinu à 640 USD, è u platinu à 880 USD. Micca sicuru sè vo vulete petra? "Alcune persone sò assai esigenti nantu à l'anelli, chì ponu fà u metale una scelta megliu", hà dettu u designer di gioielli Cathy Waterman.
"Ammiraghju quelli cuncettori di ghjuvelli chì acquistanu materiali in picculi lotti è travaglianu cù distributori indipendenti", hà dettu Brannigan di Noémie, una marca DTC è tutta a produzzione hè fatta in casa, ciò chì significa una maggiore trasparenza è risparmiu per i clienti. "Sapete esattamente da induve vene a vostra eredità, è poi pudete trasmette sta storia à e generazioni future", aghjunse.
"Ancu prima di fiancà mi, sapia chì vulia chì u mo anellu di fidanzamentu è u mo anellu di nozze fussinu vintage o antichi", hà dettu Elana Fishman, l'editore di moda di "Page Six". "Sò cusì ossessionatu da i ghjuvelli chì anu decennii o ancu centinaie d'anni di storia, è ùn pudete micca batte Doyle & Doyle per a selezzione di belle epoche passate", un antiquariu è rivenditore di gioielli antichi in New York. Quì hà trovu u so "squisitu anellu anticu cù picculi diamanti incastonati", chì hè assai simile à sti dui. In più di Doyle & Doyle, altre grandi fonti di ghjuvelli antichi includenu New Top, chì hà un magazinu in Chinatown di New York è hè ancu vendutu per Instagram, è Erie Basin in Red Hook, Brooklyn, chì sò duie pezzi unichi di Caruso U primu a scelta hà campatu parechje volte. "Sò assai favurevule à cumprà l'antichità, in particulare per cose cum'è anelli di nozze o anelli di fidanzamentu. Ci sò tanti pezzi belli è unichi cù una storia ricca ", hà dettu Caruso.
Se cercate un "eccellente anellu di nozze in stile anticu" cù una atmosfera fresca in listessu tempu, Bernstein raccomanderebbe à Sofia Kaman. Per esempiu, e lame muderne di a banda Evangeline sò ammorbidite da tripletti diamanti serrati ondulati, mentre a serie Twig hà una superficie ruvida in stile naturale. Bernstein hà dettu chì Kaman vende ancu anelli antichi in u so magazinu Santa Monica (alcuni sò dispunibuli annantu à u so situ web). «Hè fascinata da elli, allora pudete sempre truvà qualchì riferenza à u passatu in e so opere. Elementi o ditaglii ".
I nostri sei prufessiunali è appassiunati di ghjuvelli anu mintuvatu st'antica cumpagnia di ghjuvelleria francese. L'anellu di nozze di u cunsultante di moda Mia Solkin adopra un cuncepimentu simplice di platinu Cartier (Erlanger chjama stu materiale u "metalu tipicu" per i ghjuvelli di nozze). "Mi piace à piglià un percorsu simplice è classicu, perchè pò cumplementà bè l'anellu di fidanzamentu senza sopravalutallu, è pò ancu esse purtatu solu per un aspettu più minimalista", hà dettu Solkin. "Ùn mi piaci micca l'anelli fatti per l'anelli di fidanzamentu perchè ùn li pudete micca purtà facilmente, è pensu chì sò un pocu cumbugliu". Stu stilu slender vende per menu di $ 1,000, ma hè dispunibule in una varietà di larghezza à prezzi più elevati. selezziunà.
"Per i anelli di nozze, mi piaciunu e cose semplici-guasi maschili", hà spiegatu Caruso, cum'è J. Hannah. A cunsultante di marketing di moda è bellezza Brittany Hurdle Ewing li piace sta banda di sigari perchè hè "una banda tipica di nozze chì aghju vistu quandu era crescente, ma principalmente per l'omi; Mi piace u tonu di questu anellu, hè adattatu per tutti avà. «Heller hè ancu un grande fan di a banda d'oru puru. "Sò grandi durante u ghjornu, è sò veramente chic di notte", hà dettu.
"Un saccu di cuncettori indipendenti freschi utilizanu Moissanite, chì hè una gemma cultivata in laburatoriu chì brilla", hà dettu Elliott, chjamendu Charles & Colvard "a prima scelta per Moissanite". (Hà mintuvatu ancu Valerie Madison di Seattle (Valerie Madison) "eccellente cullaburazione cù Moissanite", ancu se face principalmente anelli di fidanzamentu piuttostu chè bande.)
"U mo maritu è ​​aghju sempre vulsutu travaglià cù a bella Anna Sheffield", disse Brannigan. «A so estetica generale ci ramenta e cose purtate da i fantasmi vitturiani chì si puderebbenu truvà quandu ci perdimu in u desertu di Mojave - chì hè naturalmente ideale - ma offre ancu assai belle opere chì sò estremamente semplici è senza tempu. È tuttu à una gamma di punti di prezzu ", cum'è questa opzione unica sub- $ 1,000.
"Ancu se u so anellu ùn hè micca tradiziunalmente un" anellu di nozze ", i mudelli alzati è incassati d'Erica Molinari sò belli artigianali, è ci hè una dichjarazione significativa in l'anellu", hà dettu Bernstein. Bernstein hà spiegatu chì a banda 18K hè dispunibule in varie larghezze, cù "mottu assai simpaticu è citazioni à l'internu di l'anellu, chì và da veramente romanticu à capricciosu latinu o talianu". Ella hà dettu chì l'esternu "pò esse oxidatu per fà esce un mudellu d'oru, o pò esse lasciatu solu per furmà a so propria patina", hà dettu.
"Megan Thorne hà infusatu anelli cuntempuranei cù antichità o vibrazioni retro," Bernstein hà dettu di u talentu di Fort Worth, chì e so ispirazioni spazianu da l'antichi motivi etruschi è grechi à u cuncepimentu vitturianu di u 19u seculu. Prima di entre in u campu di ghjuvelli, Thorne era un designer di biancheria intima, chì mostra. U so cinturinu hè cuncipitu cù dittaglii delicati, simili à i pizzi, cume i bordi in forma di ventulellu è sculture squisite (di solitu ispirate da a natura, ma micca troppu preziose o appiccicose), aduprendu a so finitura matta sottile in oru riciclatu 18K.
Ewing si hè trasferitu da pocu tempu da New York à Austin è hà trovu Katie Caplener, u designer indipendente lucale di VADA. Ella preferisce questu anellu di eternità di diamanti tagliati da smeraldo (7.700 $), ma ci sò ancu opzioni uniche senza pietre chì sò più accessibili, cum'è questu anellu di Sirena squisitamente sculpitu. "Tuttu hè fattu in un picculu studiu in Austin, è utilizanu metalli riciclati è diamanti post-consumatore quant'è pussibule", hà dettu Ewing.
"Se fate una piccula ricerca, vi sorprenderebbe chì ancu e marche costose anu opere accessibili", hà dettu Tanya Dukes, scrittore è editore di gioielli. Per esempiu, l'anellu fattu da Lizzie Mandler "hà a sensazione di una ragazza assai cool", hà dettu Dukes, ancu se "pudete definitivamente aduprà una di e so pezze persunalizate per superà u vostru budgetu, ma hà qualchì bona opzioni à circa $ 1,000". Cum'è questu slender design stackable, hè spuntatu di diamanti mezu bianchi è mezu neri, o un anellu di punta di cultellu cù diamanti neri o bianchi pavati da una parte. I stili più simplici di Mandler sò ancu menu, cum'è questu $ 480 18K banda di punta di cultellu.
"Una fonte particularmente bona d'anelli di diamanti di culore à bon pattu hè Sethi Couture", hà dettu Dukes, soprattuttu se ti piaci l'anelli di accatastamentu, Dukes indica chì a marca hè famosa per questu. «The Eternal Band hà qualcosa di assai classicu; hè una scelta veramente atemporale ", hà dettu Erlanger. "Se vulete purtalli inseme, assicuratevi chì a dimensione di a gemma ùn compete micca cù u vostru anellu di fidanzamentu", cunsiglia Erlanger, è fate particularmente attenzione quandu sceglite una taglia per un stile senza tempu. "Pò esse riparatu, ma hè doloroso è pò esse costu", hà avvistatu. Altre opzioni fresche è culurite di Sethi Couture includenu l'anellu Dunes più mudernu cù finitura spazzolata, imbellita cù picculi diamanti simile à l'arcubalenu, o u stile di regolazione di u canali di diamanti gialli cù i lati intagliati, chì hè anticu.
U designer di gioielli Emily P. Wheeler (a preferita di Erlanger) li piace sta banda spessa in stile hardware perchè "simplice è intemporale, ma ghjustu per rende interessante", hà dettu. «Mi piace l'anellu di nozze classicu. Ùn hè micca populari. Pò esse purtatu ogni ghjornu, cù assai ghjuvelli diversi, è serà sempre amatu ".
A Elliott li piace a nova serie di cerimonii "metal avant-garde" di Pamela Love cun un cuncepimentu centratu à a sposa. «U mudellu di treccia d'oru hè u core di a serie. Ancu s'ellu hè statu fattu prima, pare assai riccu è anticu ", cum'è questu cuncepimentu di struttura di larghezza media. "U metallo solidu hè sicuramente più resistente ch'è un anellu cù pietre preziosi, dunque hè impurtante cunsiderà cumu funziona bè e to mani è quantu aduprate i ghjuvelli", hà dettu Nancy Newberg, designer di gioielli.
U bordu smussatu di questu anellu largu di platinu "mudernu" cuncepitu da Erlanger "aghjusta solu qualchì dettu interessante". Ci hè ancu un diamante piattu à l'internu, chì hè più una tendenza chì Sanogo vede, di solitu cù "gemme chì anu un significatu speciale per a coppia, cum'è e pietre di nascita", hà dettu.
Fasel pensa chì Kwait hà un "grande anellu di nozze", è preferisce in particulare stu classicu stile pavé d'oru 18K.
Afzal Imram, cofundatore di a marca di gioielli State Property, piace assai u cuncepimentu di Melissa Kaye, perchè si cuncentra dinò nantu à l'oru splendente è gemme spumanti. "I diamanti spaziati nantu à u Zea cuntrastanu assai cù u sveltu contornu di metallo à u mezu, dendu un contornu cusì indimenticabile à u ditu", hà dettu Imram annantu à questu "eccellente anellu di nozze".
"Per creà un aspettu veramente mudernu, Alison Lou utilizza anelli di nozze smaltate per creà pezzi splendidi", hà dettu Elliott. A serie I Do By Lou di u designer hè stata lanciata in marzu, chì hè a so entrata formale in u campu di i gioielli da sposa dopu anni di travagliu di sartoria per e coppie. Truverete chì hè cunnisciuta per a so bellezza scherzosa è culurita. Per esempiu, questu snellu anellu d'oru 14K hè incastonatu di diamanti pavati è strisce smaltate. Ci hè sei culori da sceglie, da pastelli suttili cum'è a rosa grigia è l'iris à opzioni Vibranti cum'è neone aranciu o turchinu caraibicu.
"Mi piace l'anellu rettangulare di Suzanne Kalan, ch'ellu sia un diamante o un zafiru culuritu, hà un tagliu rettangulare", hà dettu Elliott. "Per mè, sò veramente muderni". U cuncepimentu unicu di Kalan copre una gamma di prezzi particolarmente larga, perchè usa oru 18K è 14K è una serie di clusters cumpletamente eterni, semi-eterni è più chjuchi, chì sò sempre Contene assai copertura di i diti, menu di quattru cifre, da topazi abbastanza è raggruppamenti di diamanti nantu à una cinta fina di 14K da circa $ 700 à opzioni spesse di 18K à trè filari per guasi $ 10.000. Stu stilu senza tempu combina zaffiri pastellaghji di culore rettangulare è tondu cù diamanti per menu di 2000 $. Se sceglite qualcosa altru ch'è i diamanti, "assicuratevi di sceglie pietre dure chì ponu resistere à una leggera abrasione", suggerisce Wofford. "Mi piace à pruvà à rimpiazzà u muvimentu di e gemme, ma assicuratevi solu chì ciò chì uttenite sia cuncipitu per collisionà uni pochi (centinaia) di volte", hà dettu Wofford.
Se l'acquistu è a produzzione trasparenti sò a priorità, Brannigan ricumanda à Omi Woods (eccettu Noémie è Anna Sheffield). IV Ring Stack hè ispiratu da anelli di nozze egiziani antichi, chì vi permettenu di sceglie u tippu è a sequenza di mudelli di impilamentu artificiali, è ancu u tippu di metallu, da 10K à 24K d'oru.
Elliott hà dettu chì a "grande tendenza" chì vede in i ghjuvelli di nozze hè chì "i clienti sò più informali è ùn volenu micca u tradiziunale anellu di fidanzamentu di diamanti - chì hè di pruprietà di a so mamma, cusì sceglienu un anellu di nozze invece di un anellu di nozze. Hè cumpletamente un anellu di fidanzamentu. Ella spiega. "O, utilizendu un anellu di fidanzamentu per diventà chjucu è squisitu - chì pò esse qualcosa ch'ella ùn porta micca tutti i ghjorni - rende l'anellu di nozze più impurtante è u porta cum'è un stile standalone", dice Elliott, cum'è L'anellu X d'Eva Fehren occupa assai spaziu nantu à e dite, ma si sente delicatu. Hè dispunibule in una varietà di metalli, cù o senza diamanti pavati; Shorty hè una versione più stretta, dunque se vulete veramente accoppiallu cun un anellu di fidanzamentu, pudete impilallu più facilmente.
"Eru principalmente influenzatu da un cullega talianu chì hà u più bellu anellu di nozze - solu una banda, senza anellu di fidanzamentu, à a manera europea", hà dettu Ewing. "Ella m'hà dettu ch'ella era fatta à a manu per ella da un ghjuvellier di a famiglia taliana." Ewing hà dettu chì questu mudernu anellu Alder III in oru 18K hè assai simile in spessore è larghezza, è a Cerimonia hè assai adatta per "cuncepimentu simplice è mudernu, infurmazione fresca è valore generale-tuttu hè acquistu rispunsevule, cumemuranu ogni tipu d'amore", questu "Compra impurtante è emotiva" hè u fattore chjave.
"Prounis hà fattu incredibili anelli di nozze d'oru grechi incredibili", hà dettu Fasel, cum'è u so favuritu. Adopta un riccu cuncepimentu in oru 22K è trapeziu cù un spaziu negativu frescu è hà per scopu di purtà "ricchezza fertile" à u portatore.
Per l'anelli chì parenu esse centinaia d'anni, "Cathy Waterman hà creatu anelli in stile anticu dapoi u principiu di l'anni 90", hà dettu Bernstein. "Sai sempre chì questu hè un anellu di Cathy Waterman; ùn hà micca sensu, hè una copia, ma hè sempre inspirata da u passatu ". A Waterman li piaci l'anelli di nozze aperti. "Mi ramenta chì una relazione si sviluppa sempre, ùn finiscerà mai, è possu sempre travaglià duru per rende la più forte", hà dettu.
Sia Bernstein sia Imram anu lodatu KATKIM perchè vulianu "esse arditi è aggressivi in ​​i classici anelli d'eternità è grandi anelli di nozze cù accenti di diamanti" è "avant-garde ma cumpletamente purtabile", hà dettu Bernstein. A Imram li piace l'anellu Cerré perchè "hè una mudificazione cusì simplice è ingeniosa di a classica cinghia di sezione trasversale rotonda".
A Fasel li piace stu magnificu anellu robustu, fattu di oru riciclatu è arricchitu di cinque diamanti tagliati à u rosu incassati.
Per "qualcosa di più inaspettatu", à Gadi li piace l'anellu di Miele d'oru 18K di Deborah Pagani, chì hà una forma ribbed è svasata simile à un favu. A so versione preferita hà trè diamanti à tagliu smeraldu incassati. "Mi piace a so pesantezza è a sensazione retro", hà dettu; ancu se stu cuncepimentu hè vendutu, pò esse persunalizatu à dumanda, è u prezzu pò esse persunalizatu à dumanda.
Questu anellu arrotondatu di spessore d'oru 18K hà un cuncepimentu interiore cumunu è adattatu è hè un altru preferitu di Gadi perchè "hè assai liscia è fresca in apparenza, abbastanza impurtante per stà da per ellu, ma pare ancu bellu quandu accatastatu cù altri anelli". Ella spiega. Raymond dice chì hè perfettu per e situazioni induve ùn puderebbe micca vulè portà un anellu di fidanzamentu o un anellu cù assai gemme, cum'è "viaghjà, fà eserciziu o un clima caldu chì ùn pò micca suppurtà più gioielli".
"L'anelli di stile vintage è i disegni muderni cù e pietre preziose antiche anu vistu un boom chjaru", hà dettu Dukes. Pigliendu Erstwhile Jewelry per esempiu, a sucietà "furnisce anelli di fidanzamentu vintage è anelli è ancu i so anelli antichi incrustati di diamanti. Cuncepimentu di etichetta privata ", hà dettu. Dì. A Plessner li piace questu anellu accattivante. A metà hè custituita da diamanti di platinu è l'altra metà hè custituita di zaffiri d'oru: "Hè puetica, una oda à l'artigianatu, un pocu inaspettata". Erica Weiner hè un'altra ottima risorsa, chì include una banda interna d'aspettu anticu (per esempiu Ziggurat, 760 $) è una curazione eclettica di opere veri vintage è antiche: aspettatevi numerosi oggetti lunatici, simbolichi, vittoriani, cum'è un anellu funerale georgianu intornu 1831, Cù splendide sculture di scorrimentu nantu à questu, o questu anellu di cintura sculpita da 1.100 $, un stile di u XIXu seculu chì simbulizeghja i ligami eterni, è opzioni più tradiziunali, cum'è sta banda semi-eterna di 1.400 $ in platinu.
U propiu anellu di nozze di u designer di gioielli Jacquie Aiche hè fattu da u gioielliere LA Press Philip. "Mi piaciunu i so dettagli d'incisione vintage è u toccu magicu di platinu", hà dettu Aiche, chì face chì u disignu di a stampa pare "esiste da seculi è seculi".
Se sceglite un anellu senza petre, Elliott dice chì Reinstein Ross hè "una scelta classica per l'anelli di nozze d'oru". Elliott preferisce u so unicu oru d'apricot, chì hà un aspettu caldu cum'è l'oru rosatu, ma cù sfumature più ricche è menu rosa, cum'è questu elegante design tessutu. "Hè sicuramente induve manderaghju a ghjente à circà anelli d'oru simplici, classici, di spessore strutturatu è ben fatti", hà dettu.
U travagliu di "Winter hè pienu di atmosfera sculturale è romantica, è l'artigianatu hè impeccabile", hà dettu Dukes, cum'è questu cinturinu di grana fina cù bordi ondulati unichi è mudelli di vigna, aduprendu l'iconica finitura spazzolata di u designer.
Cum'è Solkin, i cofundatori di Jemma Wynne Klatt è Lalin anu cunsigliatu ancu l'anellu di nozze di Cartier. U listessu hè vera per Gadi è Heller, tramindui cunsiglianu di circà u stile retro di Cartier, piuttostu chè opere nove di cumpagnie di gioielleria ultralussu. «Ci ​​hè assai vechji gruppi Cartier chì mi piacenu; certi sò un pocu spessi, o cupulati, assai freschi ", hà dettu Heller. RealReal hà di solitu una seria di anelli Cartier da sceglie, cumprese a versione à diamanti di u classicu disignu Trinity di a marca, chì Erlanger considera cum'è i trè anelli di rotulazione di "anellu di fidanzamentu assai bellu è cumbinazione di anelli di nozze". L'anellu di eternità Cactus di a marca preferita di Fasel hà diamanti incastunati in un decoru d'oru unicu cum'è fiore.
Un altru di u preferitu di Wheeler hè questu braccialettu baguette francese spessore è longu: "Edge classicu, se vulete sente i vostri ghjuvelli, serà un pocu forte", hà dettu.
Raymond, Dukes è Bernstein anu elogiatu à Jade Trau, "hà subvertitu u stile classicu, ma ùn seranu mai troppu" eccezziunali "", hà dettu Bernstein. Questi articuli "anu un toccu mudernu mudernu" è sò assai adatti per impilà o induvinà solu, cum'è questu braccialettu eternu di bordura geometrica à a moda. "E so opere sò assai adatte per i matrimonii è l'ingaghjamenti, ma ùn sò micca tradiziunali", hà dettu Dukes. Raymond recomanda à Trau di cuncepisce "un anellu d'oru è di diamanti più avant-garde è mudernu". Per quelli chì sceglienu un anellu di fidanzamentu è di matrimoniu, u cuncepimentu preferitu di Raymond Sadie Solitaire pò adattassi à a fattura, cù i so diamanti flottanti suspesi trà dui anelli 18K lame.
Elliott hà chjamatu stu duo di tiara d'oru è di diamanti 18K decadente u "Santu Graal" di i so anelli di nozze, da u designer chì hà pioneru stu tipu di banda di quadru di anellu di fidanzamentu riccu: "Corone, chevrons è tiara sò assai populari, avà, Tuttu hà principiatu cù Karen Karch in l'anni 90 ", hà dettu.


Tempu di posta: Jun-07-2021