Pendenti chic di moda estiva di marca indipendente

Da abbracci è nappe à orecchini è perle, questi orecchini individuali sò perfetti per u vestitu d'ogni ghjornu.
Ancu sì simu grandi appassiunati di tutti i tippi di ghjuvelli - ancu se purtemu sempre un pigiama, hè un accessoriu chì ci face sente "finitu" subitu - ma per via di maschere, truvemu chì ciò chì vulemu di più avà sò orecchini chì daranu più attenzione Attirata à e nostre arechje. Sì i vostri lobi di l'arechje ponu purtà un amore in più, per piacè scorrete in giù per selezziunà i più venduti orecchini da The Drop by Stylist.
Uzma Bozai hè statu ispiratu da a cultura artigiana nativa di u subcuntinente indianu per fà sti orecchini à nappe à a manu. Credemu chì aghjunghjeranu un toccu di culore à a vostra cullezzione d'arrecci d'estate.
Ancu se e tendenze d'accessori vanu è vanu, sapemu chì pudemu sempre fiducia in unu di i nostri veri orecchini à cerchi d'amore. Questi cerchi ovali di stile geomitricu sò dispunibili in argentu sterlina 925 o oru puru, spessi è eleganti.
Huggies sò u stilu di ogni ghjornu perfettu. Questu accessoriu di lussu hè accumpagnatu cù perle Keshi d'acqua dolce sustenibili per aghjustà un incantu rilassante à qualsiasi look.
Quandu si tratta di gioielli, i cerchi d'oru sò un alimentu chì ùn passerà mai di moda, hè per quessa chì circhemu sempre più cose per aumentà a nostra collezione. Ma questi baschi di Goldie da A Penny Weathered ponu esse esattamente induve avemu annullatu a nostra ricerca; sò perfetti.
Sti stravaganti orecchini à cerchi di perle sò dispunibuli in argentu sterlina 925 è in oru placcatu 18 carati o in oru giallu per adattassi à qualsiasi vestitu d'estate.
Quandu u tempu si riscalda, e maglie boemie in fondu à u nostru core cumincianu à svegliarsi da l'ibernazione. Di colpu, l'orecchini di perline scintillanti ci facenu sente chì simu in una festa esotica - eccu ciò chì ci piace di a marca africana di gioielli Yala A ragione di questi orecchini Koru.
Iscriviti à The Drop, è ogni settimana sparteremu 9 prudutti da cumprà da marche indipendenti, chì ponu esse acquistati da a nostra boutique in linea.


Tempu di posta: Jun-08-2021