Tuttu ciò chì luccica hè sicuramente questi orecchini abbaglianti

Quandu si tratta di dichjarazioni di stile, i pendenti ùn anu mai impressiunà alcuna vestita. Earrings ponu aghjunghje fascinu à u to look guasgi subitu. Da l'oru rosatu à l'argentu, l'oreille di varie forme sò incrustate di gemme brillanti è lucenti, chì lasciaranu sicuramente una impressione profonda nantu à e persone. Da i jhumkas tradiziunali o da i più picculi rivetti, ponu elevà qualsiasi vestitu occidentale o etnicu. L'orecchini in generale sò a definizione perfetta di versatilità è personalità, è ruberanu sicuramente u focu ogni volta! Ancu se portate un stile di cunvenzione micca convenzionale, pudete ancu accumpagnà cun orecchini distintivi per trasudà un incantu affascinante. Questi eleganti orecchini accuratamente selezionati per voi saranu un locu ideale in a vostra scatula di gioielli.
Questi orecchini sò in tonalità d'oru rosatu è decorate cù cristalli di zircon di alta qualità. Sò imballati in una scatula di gioielli cù un pannu di pulizia soffice è tappi in silicone supplementari.
Questi orecchini sò di Yellow Chimes è sò messi in toni d'oru rosa di 18KT. Hè rivestita di cristalli lucenti è hà stampati motivi florali opali.
Questi orecchini di dimensioni più chjuche sò in forma di solitario tondu, decoratu cù diamanti di zirconia cubica, è messi nantu à una basa d'argentu sterlina 925.
Sò incrustati nantu à una basa d'argentu lucente è appesi à perle di goccia di culore pastel. Sti orecchini d'argentu sò cuparti è furmati cum'è gocce d'acqua, è u so cuncepimentu li face versatili.


Tempu di posta: Jun-17-2021